Anonim:
ben sevdiğim çocuğa önceden çıktığım bi çocuğu söyledim ama sevmediğimi açıklamaya çalışırken beni tersledi neden ? 

Kıskanmıştır belki. daha fazla duymak istemediği için konuyu kapatmak amaçlı çıkışmıştır sana. En kötü ihtimal yargılamıştır. Her türlü can sıkıntısı yani.

Anonim:
benim, ben konusmadan/anlatmadan sadece davranislarimdan ve bakislarimdan ne hissettigimi anlayacak birini istiyorum cok mu? 

Çok bu knk. Yeri geliyo anlatsan bile anlamıyo seni karşındaki insan. Polyanna havamda değilim üzgünüm :(

Anonim:
Sevgilimle dün biraz tartıştık sabah özür diledim ama cevap yazmadı okuldada yanıma bile gelmedi sence napmalıyım 

Çok kızdığı ya da kırıldığı bi şey yaptın sanırım. Cevap yazmaya tenezzül etmiycek kadar kızdığı.. basit bi şeyse fazla umursamaz davranmış arkadaş ki bu iyi değil.

Anonim:
Enee çok güzel iki kişilik blog yapmışsınız. Benim sevgilimde benim blogumu kıskanıyo kapat diyo. Acaba bende ona desem birlikte kullanalım diye olur mu ki? Güzel mi böyle yani sorun çıkmıyor mu aranızda? 

Bizimde başta kıskanmalar oluyodu, sonra bu kararı aldık. Böyle çok iyiyiz :)

Anonim:
Şimdi bizim okulda bir çocuk var işte sürekli laf atıyodu konuşuyoruz falan ben de ondan hoşlanıyorum. Bu mal gitmiş arkadaşına ben o kızla benimle ilgilendiği için konuşuyorum demiş. Sence neden öyle bişey demiştir ki ? Yani genelde laf atan konu açan oydu. Saatlerdir düşünüyorum bi cevap bulamadım :(( 

Niye içinde tutuyosun ? Azına sıçardım şahsen. Döneklik yapmış biri sormuştur sizi, oda kendini yüksek görmek için ben öylesine konuşuyorum o peşimde modunda olmuştur. Ben konuşamam dersen eğer tavrını koy, umursamıyo ayağında ol, ezildiğiyle kalsın.

Anonim:
Selam istediğimizi sorabiliyor muyuz acaba? :)) 

Sorabiliyosun bebekim :)

Anonim:
buradan başka bi adresin var mı ? face twitter falan :)